تبلیغات
تربیت بدنی و سلامت زنان - چطور از افتادگی گونه ها جلوگیری کنیم

تربیت بدنی و سلامت زنان

گونه ها معمولا شانس خوبی ندارند و به عنوان یک عضو فراموش شده ، اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرند .

 آویـزان شدن پـوسـت اطـراف گـونه می تواند سـن افـراد را بیشتر جلوه دهد بنا بر این برای جـلوگیری از این اتفاق ، ورزش های زیر را به طور مرتب انجام دهید تا از گونه هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب ، چهره شما جوان و شاداب باقی بماند .

البته توصیه می کـنـیم حـین انـجام این نرمش ها تنها باشید تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک در می آورید .

1 ) صاف بنشینید و با لب های بسته و حالتی راحت ، صورتتان رو به جلو باشد. با استفاده از عضلات گونه ، لب های خود را به جلو و عقب ببرید (در واقع لب ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید) .حین انجام این ورزش با استفاده از سر انگشت ها ، از به کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید . لب ها را غـنـچه کـنید و تا 10 بـشـمارید ، استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا 10 بار انجام دهید .

2 ) با لب های بـسـته ، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه ها را به سمت  داخل دندان ها و دهان بکشید .

3 ) برای انـجـام این نـرمش به آیـنه نگاه کنید . لب بالایتان را جمع کنید ، در واقع گوشه لب ها به سـمـت بالا باشد و حالا عـضلات گونه را به سمت چشم ها حرکت دهید . در این مرحله سعی کنید لب بالا ، بینی تان را لمس کند . تا 10 شماره بـشـمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید .

4 ) مـثل نرمش قـبل ، حین انجام این نرمش هم به آینه نگاه کنید . تا جایی که می توانید ، لبخندی عریض و پهن بـزنید در حالی که لب هایـتان بـسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است .سعی کنید گوشه لب ها تا جایی که ممکن است به گوش هایتان نزدیک شود البته هر قدر دهان کوچک تری داشته باشید ،این اتفاق غیر ممکن تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد چون صرفا حرکت ماهیچه های گونه مهم است .

5 ) حالا بینی تان را چین بدهید و در آینه بالا رفتن و کشیده شدن ماهیچه های گونه را ببینید . تا 5 شماره بشمارید و بعد از استراحت کافی ، 10 بار این حرکت را تکرار کنید .

6 ) لب ها و دندان ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید ( درست مثل مواقعی که گونه ها را مثل بادکنک باد می کنیم ) . همین حالت را حفظ کنید و تا 10 بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و با ز هم تا 10 بشمارید . بعد از استراحت کافی ، 5 بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید .

نظرات() 
http://shebakinnan.jimdo.com/
یکشنبه 15 مرداد 1396 10:18 ب.ظ
After looking at a few of the articles on your
blog, I seriously appreciate your technique of blogging.

I saved it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
Please check out my web site as well and let me know what you think.
Foot Complaints
یکشنبه 15 مرداد 1396 03:00 ب.ظ
Great work! This is the kind of information that
should be shared around the net. Disgrace on Google for not positioning this put up higher!

Come on over and consult with my web site . Thanks =)
Foot Pain
شنبه 14 مرداد 1396 04:45 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your blog.
It's a very easy on the eyes which makes it much
more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
Excellent work!
http://judebernard.hatenablog.com
جمعه 13 مرداد 1396 03:25 ب.ظ
This post presents clear idea in favor of the new visitors
of blogging, that in fact how to do blogging and site-building.
BHW
پنجشنبه 31 فروردین 1396 06:41 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about چطور.
Regards
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :